Вступ. Як отримати максимум від цієї книги?
Глава №1. Чому сторітелінг — ключ до успішних продажів?
Глава №2. Чому саме я ваш експерт зі сторітелінгу в продажах?
Глава №3. Що таке сторітелінг і чому він працює у бізнесі?
Глава №4. Основи сторітелінгу, психологія впливу та особливості B2B і B2C.
Глава №5. Сторітелінг у B2B. Структура, кейси та перевірка ефективності.
Глава №6. Сторітелінг у B2C. Структура, кейси та перевірка ефективності.
Глава №7. Як впровадити сторітелінг у бізнес: навчання команди, інтеграція в маркетинг і продажі.
Глава №8. Вимірювання ефективності сторітелінгу: ключові показники та аналіз результатів.
Глава №9. Висновок. Сторітелінг як стратегія розвитку бізнесу.
Глава №10. Корпоративний тренінг з Владиславом Шахом.